26 iul. 2016

Book Blogger Tag

Un nou tag, preluat de la Laura, de data aceasta vorbim despre carti :)

Va invit si pe voi sa il faceti!

1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte: descrierile kilometrice care fac sa uit despre ce era vorba cu 20 de pagini in urma, finalurile deschise, cand personajul principal ma enerveaza la culme.

2. Descrie locul tău perfect pentru citit: Pe vreo terasa sau banca la umbra. Dar pot sa citesc oriunde si oricand. Prefer totusi sa nu fie foarte cald cand citesc, pentru ca nu ma pot concentra. Nu am nevoie de liniste totala, imi place sa aud sunete, cat timp astea nu se transforma in zgomote.

3. Trei confesiuni legate de cărți: Prima mea carte preferata a fost Genoveva de Margorie Buckingham, carte religioasa primita cadou printr-o corespondenta. Nu am citit trilogia Fifty Shades of Grey si nu ma tenteaza deloc sa o citesc. Primul lucru la care ma uit intr-o carte este sa vad la ce persoana este scrisa; daca e la persoana a 1-a, cel mai sigur ca o citesc, daca e la persoana a 3-a, trebuie neaparat sa stiu ca merita si e buna.

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți? Nu imi amintesc, cu greu plang la carti.

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta? Nu am carti pe noptiera. Nu am noptiera inca :))

6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești? Cafea, apa.. In orice caz, nu mananc nimic in timp ce citesc.

7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor: Touching Earth - Rani Manicka, La Plaça del Diamant (The Time of the Doves) - Mercè Rodoreda, La Sombra del Viento (The Shadow of the Wind) - Carlos Ruiz Zafón.

8. Arată-ne o poză cu raftul favorit din biblioteca ta: Nu ca ar fi raftul favorit, e singurul loc unde am carti in aceasta casa. Restul cartilor mele sunt in cutii, in pod la o prietena, la vreo 900km de mine, alte cateva carti sunt la mama si altele cateva in Romania. Imprastiate.


9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine: deconectare, relaxare, cunoastere.

10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău? Oh, nu stiu. Nu cred ca am niciun secret in ceea ce privesc cartile.

:)

18 comentarii:

  1. La secrete eu as scrie ca inainte sa cumpar o carte o verific pe Goodreads :D Asta se intampla doar de vreo trei ani, pentru ca pana sa aflu de Goodreads, cele mai multe carti le cumparam in functie de coperta :D
    Un alt secret este ca, in afara de vreo 20 de carti pe care le iubesc, nu pastrez nicio carte dupa ce am citit-o. Le fac cadou la vreo aniversare sau le donez bibliotecii municipale. Obisnuiam sa adun mormane de carti si biblioteca mea era ticsita pana la refuz. Dupa ce am citit "Magia ordinii" acum doi ani, am avut o revelatie si am renuntat la a colectiona carti citite :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu citesc mereu ce scrie pe spatele cartii, dar recunosc ca ma atrag si copertile :)) Asta care incerc sa o citesc acum si nu imi place, are coperta faina. Si e scrisa la persoana a 1-a. Dar nu imi place deloc, se pare. O sa ii mai dau o sansa.
      Mie imi place sa pastrez cartile citite de mine, visez sa am o biblioteca frumoasa intr-o zi. :)

      Ștergere
  2. Eu am nevoie de liniste, nu pot citi cand sunt obosita, pun pauza si revin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu daca sunt foarte obosita, adorm. Mi s-a intamplat de multe ori. Deci nu pot citi seara inainte sa ma culc. Linistea imi provoaca somn :))

      Ștergere
  3. ador sa citesc, din pacate timp nu prea am dar incerc cat pot de mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e cu timpul... Dar lasa, il petreci minunat, mereu faci chestii interesante!

      Ștergere
  4. A fost o perioada cand eram obsedata de carti. Citeam in disperare... Acum din pacate nu prea mai am timp. Dar le duc dorul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate vreodata o sa gasesti timp pentru citit. Aduce numai lucruri bune :)

      Ștergere
  5. Voi prelua si eu leapsa asta.Nici mie nu-mi plac descrierile foarte lungi,ma fac sa-mi pierd rabdarea.Ma relaxeaza si pe mine cartile,atunci cand citesc pur si simplu uit de tot si sunt cu tot sufletul acolo...Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca voi prelua si eu leapsa. :)
    Nici mie nu-mi plac descrierile foarte lungi – din acelasi motiv. Eu mananc deseori cand citesc – sa “economisesc” timp. :)
    Nici eu n-am de gand sa citesc "umbrele lu' Grey.

    Zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Nu e timp de pierdut in viata, asa?
      Astept sa iti citesc si tie raspunsurile!
      Weekend frumos, Diana! Te pup

      Ștergere
  7. Am preluat-o si eu!
    http://suzanamiu.blogspot.ro/2016/07/duzina-de-cuvinte-96-o-leapsa-intr-o.html
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum am vazut, Suzana! Tare mult mi-a placut ce ai facut cu leapsa si duzina de cuvinte :)

      Ștergere
  8. Am preluat-o si eu! Tu n-ai noptiera, eu n-am biblioteca :D

    RăspundețiȘtergere