25 iun. 2016

The 15 Weird Questions Tag

Salut,

Am zis ca e vremea sa ne mai si distram putin :) 
Tag-ul este preluat de la Claudia, l-am mai vazut prin blogosfera si m-am decis sa il completez si eu. Va invit si pe voi sa il faceti! Deci, incepem!



1. What's a nickname only your family calls you? (Care este porecla ta pe care o folosesc doar cei din familie?)
Nu cred ca am asa ceva. Eu si sora-mea ne spunem "sis" si "mâtz", cam atat.

2. What's a weird habit of yours? (Ce obicei ciudat ai?)
Nu cred ca sunt ciudate, dar nu prea imi vine nimic in cap: cand intru in casa, inchid usa cu cheia si o las acolo pana plec iarasi. Cand sunt nervoasa, fac curatenie generala :))Imi place sa ordonez lucrurile dupa marime si/sau culoare.

3. Do you have any weird phobias? (Ai fobii ciudate?)
Nu suport omizile, viermii si viermii paraziti.  In rest, nu am probleme cu nicio ganganie, cu niciun animal.
Acum nu mai, dar mai demult cand umblam singura pe intuneric, aveam senzatia ca ma urmareste cineva, sau pur si simplu ca se afla un pericol in spatele meu, de fiecare data ajungeam acasa cu tahicardie. De cand stau in Elvetia nu mi se mai intampla, desi nu prea umblu noaptea singura.
Edit: mi se mai intampla si in ziua de azi, doar ca nu prea am ocazia sa fiu noaptea singura pe drumuri. 

4. What's a song you secretly LOVE to blast and belt out when you're alone? (Care este cantecul care te face sa te dezlantui cand esti singura?)
Nu ar fi doar unul, sau mai precis, acesta se schimba tot timpul. Ascult multe stiluri de muzica, dar cand sunt singura acasa si trebuie sa fac de mancare, curatenie sau dus, atunci trebuie sa ascult melodii gen Sia-Cheap Thrills, pe care pot sa dansez si sa le cant.

5. What's one of your biggest pet peeves? (Care e lucrul care te scoate din minti?)
Ar fi multe, multe.. Oamenii care mananca cu gura deschisa, care mesteca guma cu gura deschisa, ignoranta si indiferenta unora, persoanele care pun prea multe intrebari (si de multe ori prea personale), oamenii care se plang mereu, caldura in exces, cand cineva imi ridica vocea, cand ma grabesc si oamenii din fata mea merg inceet inceet si nu ma lasa sa trec, cozile in general (fie in trafic, la aeroport, la magazin, etc), anumite voci (prea ascutite, mâtaite..), si asa mai departe...

6. What's one of your nervous habits?  (Care este obiceiul pe care il ai cand esti nervoasa?)
Imi rod unghiile, ma misc mult, ma apuc de curatenie :)), nu vorbesc deloc, mai ordonez prin casa..

7. What side of the bed do you sleep on? (Pe ce parte a patului dormi?)
Se pare ca dorm pe partea dreapta, dar in alte locuri am mai dormit si pe partea stanga, deci nu e problema. Daca patul ar fi lipit de perete, clar as dormi la margine. 

8. What was your first stuffed animal and what was its name? (Care a fost primul animalut de plus si ce nume avea?)
Chiar primul nu stiu.. aveam cateva animalute de plus dar parca imi placeau mai mult alte jucarii, astea erau de decor. Dar totusi imi amintesc de Tweety, si de un catelus micut colorat pe care il parfumam mereu :))

9. What's the drink you ALWAYS order at Starbucks? (Ce bautura comanzi de fiecare data la Starbucks?)
Nu ma prea omor dupa Starbucks. Mai ales avand in vedere ca mie imi place cafeaua simpla, neagra.. deci nu cer niciodata minunatiile alea care le au ei :))
Am fost anul trecut si am cerut (in ignoranta mea) un americano small. Deci aia nu stiu ce e aia small! Ditamai cana mi-au dat-o, pliiina de cafea :)) Nici nu vrea sa stiu cum e cana mare plina de cafea.. oare o cere cineva? Eu m-am invatat minte si acum stiu ca au si cafea normala, mai pe gustul meu.

10. What's the beauty rule you preach.. but never ACTUALLY practice? (Care este regula de frumusete pe care o promovezi, dar nu o practici niciodata?)
Aici nu ma bag, ca nu e cazul :))

11. Which way do you face in the shower? (Cum stai in dus?)
Aici raspunsul ar fi ca si a Claudiei. Nici eu nu suport sa imi vina apa direct pe fata, mai precis in ochi. Deci nu stau niciodata cu capul sub dus, apa sa curga de la gat in jos.

12. Do you have any 'weird' body 'skills'? (Ai aptitudini ciudate?)
Nu.. sunt pe cat se poate de normala :D

13. What's your favorite 'comfort food'/food thats 'bad' but you love to eat it anyways? (Care este mancare care stii ca nu e sanatoasa, dar o mananci oricum?)
Pizza. Ador pizza, si mi-e pofta mereu, la fel si cartofii prajiti, nu ma satur de ei!! Le pot pune branza razalita, mujdei, tabasco, sau multe altele.. oricum is cei mai buni.

14. What's a phrase or exclamation you always say? (Care este expresia pe care o folosesti tot timpul?)
M-am gandit o gramada, l-am intrebat si pe sotul meu si am ajuns la concluzia ca nu exista nicio expresie care s-o folosesc des.

15. Time to sleep- what are you ACTUALLY wearing? (Ce porti cand dormi?)
Iarna port pijamale normale, pantaloni si bluza, iar vara pantaloni scurti si tricou. Am o gramada de pijamale, de toate felurile, dar pana la urma mereu port aceleasi cateva. Apropo, imi place sa fur haine de la sotul meu. Fie tricouri, fie pantaloni, fie geci. Suntem inalti amandoi (bine, el e cu vreo 20cm mai inalt) si avem cam aceeasi constitutie. Cert e ca hainele lui imi vin destul de bine, largute, dar bine :)) Acum ii port o geaca albastra simpla, cu gluga, subtirica, caci eu nu am niciuna asa, si imi vine perfect. Tricourile sau pantalonii (sport) ii port doar in casa, deci nu va ganditi ca ies cu ei pe strada, am si eu hainele mele :))



Si gata. S-a terminat tag-ul. Va invit cu drag sa il faceti si voi in caz ca nu l-ati facut deja, abia astept sa mai citesc despre ciudateniile altora :)) Just kidding.

Un weekend placut va doresc. Multi pupici!

19 comentarii:

  1. Mi-a plăcut leapșa și o preiau cu mare plăcere, probabil pentru duminica viitoare! ☺

    Duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, abia astept sa iti citesc raspunsurile!! :D
      Duminica frumoasa!

      Ștergere
  2. Hai ca imi place mult mult postarea asta! Si ce am aflat despre tine. Preiau si eu ideea pentru postarea de azi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Same here cu apa, dar mai bine las sa scriu pe blog. :)
    Imi place ideea de a purta hainele lui, insa e diferenta mare intre noi si camasa alba care mi-ar fi placut sa o integrez intr-o tinuta feminina nu pot sa o pun in practica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu pot integra hainele lui intr-o tinuta femenina. Ii port geaca afara, si nu e singura, dar la geci nu se prea observa ca e a lui si nu a mea :)) Pantalonii sport, lungi sau scurti, merg perfect cand stau in casa, la fel si tricourile lui, cele pe care nu le mai prea poarta le folosesc de pijamale.

      Ștergere
  4. Foarte frumos tagul. Il preiau si eu. xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie-mi place! :) O sa intru-n joc!
    Eu zic ca e bine sa lasi cheia in usa: stii mereu unde o gasesti. :)
    Iti doresc o saptamana cat mai frumoasa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata! :) Am raspuns...
      :) Desi mi-e cam sila de gângănii, in general, omizile mi se par simpatice (exceptand dezastrul pe care-l pot face). Viermii in schimb... Îh! :) Si cand ma gandesc ca unii mananca viermi...!!!
      Raspunsurile tale la "ce te scoate din minti?" mi se "potrivesc" si mie, doar ca nu ma scot din minti astfel de chestiuni, ci ma irita.
      Iti doresc sa ai un weekend minunat! Pupici!

      Ștergere
    2. Acum am vazut si raspunsurile tale!
      Da, o fi omizile simpatice, ca par de plus, asa cu parul pe ele. Dar nu pot nici sa le vad. Cand eram mica si ma trimitea bunica in tufis sa culeg zmeura, era un chin pentru mine :)) Pe aici nu am vazut... inca.
      Ai dreptate, poate cuvantul potrivit ar fi "irita". Eu ma irit usor, desi nu prea exteriorez nemultumirile mele.
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  6. m-ai facut sa rad :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am mai descoperit sau constientizat o ciudatenie...beau cafeaua pe nerasuflate ca pe un medicament rau la gust.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si cum o bei, calda?? Eu o beau inceet inceet, astept sa se raceasca destul. :)

      Ștergere
  8. Citind raspunsurile tale, am gasit multe comune, la care eu nu m-am gandit! Si pe mine ma apuca curatenia cand sunt nervoasa, de obicei ma pun pe frecat in baie, pana termin baia, imi trec nervii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca m-as gandi mai bine, sigur as gasi si mai multe de spus :))
      Daa, vai, cand sunt nervoasa atunci fac cel mai bine curatenia. E si asta o terapie :)

      Ștergere
  9. La mine obligatoriu ar fi mujdeiul :)) Desi uneori ma abtin, ca mna.. e usturoi :))

    RăspundețiȘtergere