21 mai 2016

Jurnal 21/05/2016


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoiFSxpsoUomMJuGEYL_PF-lzl9Q1nINIk8EPZQ36_ZYGkPDcjmCgvy3Cz6Xl6pdIJIQV_Q0iYN-Y6piGB6wodAxfkmIQymxRdYDjuxYNTAUjXsznrSSuOm5anrc9_JWsD1gz7iykM-2s/s1600/jurnal.jpg
 
Astăzi... 21 mai, 09:01

Afară este... Cald si bine.

În casă... este cat se poate de curat.

În bucătărie... miroase a cafea.

Sunt îmbrăcată cu… haine comode.

Ascult... nimic, imediat pun muzica. Doar ce am ascultat la Alina o melodie veche :))

Citesc... din cartea care am inceput-o, bloguri..

Ce mai mesteresc... Aranjez plantele (le mut in ghiveci mai mare) si adun putin balconul.

Mă gândesc... am gandit deja destul.

Aştept/Sper... nimic.

Un lucru plănuit pentru săptămâna viitoare… Marti suntem invitati la o prezentare Nespresso, nu sunt foarte sigura despre ce este vorba, caci l-au sunat pe sotul meu. Dar cica ne vor prezenta un nou produs.

Mi-e dor... de toata lumea.

Unul din lucrurile mele preferate... 
 
Fotografii pentru voi... 
Poze vechi.
1. Cherry :)
2. Cand am fost cu cortul cu niste prieteni.
3. Prima data in Elvetia, mai 2014.
4. Girona.

Multumin Taniusa ca ne gazduiesti jurnalele! :)

4 comentarii:

  1. curat in casa? hmmm...Eva arunca toate lucrurile in toate partile, nu prididesc :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am copii, nu am animale... profit de apartament curat :)) cat pot! :D

      Ștergere
  2. Fotografiile cu vulpi (nu doar acestea, dar mai ales acestea) sunt suuuper! :) Imi plac foarte-foarte mult vulpile. :)
    Zici ca astepti "nimic"? As zice ca esti... zen. :) Buddhistii afirma ca omul fericit e acela care nu are asteptari, dorinte, sperante. :)
    Hm! S-ar spune ca a fost o zi linistita 21 mai. :) Iti doresc multe-multe zile frumoase!
    Saptamana minunata sa iti fie! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac enorm vulpile!! Iar aceste poze mi s-au parut atat de naturale si frumoase..
      Hahah, cand nu ma astept la nimic poate fi doua cauze, ca sunt: zen sau satula. Dar da, ai dreptate. Chiar imi place cum gandesc buddhistii :)
      Te pup cu drag, Diana!

      Ștergere