6 mar. 2016

Pin Up Style

Buna!

Nu am un stil anume de imbracaminte, ma imbrac cu ce imi place si cu ce mi se potriveste. Si depinde si de situatie, deci nu umblu toata ziua sportiv, in blugi sau cu fuste. Dar in general, recunosc, ador blugii si ma simt tare comoda in ei. Iar pe de alta parte, nu imi place deloc sa umblu in trening, decat cand fac sport (ceea ce in ultima vreme nu se intampla).

Am avut o perioada "neagra", destul de lunga, in care nu acceptam nicio culoare in garderoba care sa nu fi fost negru, maro sau verde/albastru inchis. Perioada s-a terminat brusc si a urmat alta in care am inceput sa port toate culorile existente, in afara de roz - culoare cu care nu cred ca ma voi intelege vreodata.

Desi ma imbrac normal, iar cand am ocazia elegant, sunt cateva stiluri vestimentare care mereu mi-au atras atentia. Precum am spus mai sus, negru mi-a placut intotdeauna, deci stilurile rock si gothic imi plac mult.



Daaaar, stilul meu preferat este si va fi intotdeauna PIN UP. 

Pin up Hair Style and Make-up:

Cel mai bun exemplu, frumoasa Dita Von Teese.



Pin Up Outfit:




..si cum sa nu, Dita.






Voua care stil vestimentar va place? 

O Duminica frumoasa sa aveti :) Va pup!

6 comentarii:

  1. Modelele alese de tine sunt pur si simplu superbe! Pin-up style ma duce cu gandul la anii in care femeile inca stiau sa fie feminine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, si mie mi se pare un stil deosebit si foarte feminin. Si chiar e mai sexy decat o fusta pe sub fund cum se cam poarta in ziua de azi. Ma bucur ca iti plac :)

      Ștergere
  2. Frumoase stiluri ai ales, eu una nu prea mă îmbrac elegant, doar la anumite ocazii, de obicei îmi place să fiu lejeră...

    O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lavinia! Si mie imi place sa fiu lejera.. in blugi :)) Din cauza serviciului trebuia sa ma aranjez mai mult, iar cum participam des la tot felul de reuniuni si prezentari, trebuia sa ma imbrac elegant. Deocamdata s-a terminat acea perioada si nu am ocazii multe sa ma imbrac elegant. Dar imi place.
      O saptamana cat mai frumoasa sa ai! Te pup!

      Ștergere
  3. Îmi place stilul gothic. Celălalt mai puțin. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca si tie iti place :)
      Acum nu-ti imagina ca umblu asa toata ziua hihih
      Pupici

      Ștergere