23 feb. 2016

Jurnal 23/02/2016

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoiFSxpsoUomMJuGEYL_PF-lzl9Q1nINIk8EPZQ36_ZYGkPDcjmCgvy3Cz6Xl6pdIJIQV_Q0iYN-Y6piGB6wodAxfkmIQymxRdYDjuxYNTAUjXsznrSSuOm5anrc9_JWsD1gz7iykM-2s/s1600/jurnal.jpg
 
Astăzi...23 februarie 2016, 06:27

Afară este... intuneric, dar nu foarte frig, sunt 9 grade. Se tot schimba vremea ca nu stiu daca a ajuns primavara sau nu, ba e innorat si frig, ba e soare si caldut. In weekend m-am putut bucura de vreme buna si am fost la o plimbare intr-un parc enorm din oras, plin de verde si animalute.

În casă... avem o tabla gri de agatat in bucatarie, pe care sa scriem, plus un tablou micut. Ieri am cumparat cuiele si sper sa le punem cat de curand. Tabla o sa imi fie de mare folos, ca intotdeauna uit lucrurile :))

În bucătărie... am o ciorba de zarzavaturi si ma gandesc ce sa fac cu conopida. As face-o prajita in ou, dar sotul ar vrea sa o facem la cuptor cu bechamel. Mai vad eu. Nu am fost la cumparaturi in weekend asa ca imi lipsesc cam multe acasa, dar am zis sa mai termin din ce este; de exemplu am multi cartofi si oua, asa ca am facut cartofi la cuptor cu oua si muuulta branza.

Sunt îmbrăcată cu… imbracaminte de running, nu ca as iesi sa fug acum :)) dar sunt comoda asa. Mmm.. m-am tot gandit sa fac running dar nu rezist.. am incercat cand stateam in Franta, si a mers cateva zile chiar bine, apoi a venit o saptamana de ploaie/furtuna si apoi.. m-am lasat.

Ascult... zgomotul calculatorului.

Citesc... bloguri, nu am timp de citit altceva acum. Cand o sa se linisteasca treburile, ma intorc la carti :) 

Ce mai mesteresc... ma ocup de acte si facturi, le ordonez si le clasific. Nu imi place deloc sa fie amestecate. Si m-am gandit sa imi fac iarasi un caietel de cheltuieli.

Mă gândesc... la urmatoarea calatorie in Spania. Vom putea merge doar cateva zile, si trebuie sa fac un planning pentru ca avem muulte de rezolvat acolo, plus -ca intotdeauna- multe rude de vizitat. Deja ma stresez numai gandindu-ma.

Aştept/Sper... sa rezolvam cat de curand cu masina aici ca sa putem merge in Spania. Cred ca undeva prin martie va fi asta. Imi este dor de parinti, de sora mea si de nepotei.. si imi este tare dor de mancarea de acolo, si de cativa prieteni. Deja imi fac lista cu ce sa cumpar :))  maslineeee.. aici degeaba scrie ca sunt din Spania, tot nu sunt asa de bune.

Un lucru plănuit pentru săptămâna viitoare… in afara de rezolvat chestii, nu prea am alte planuri. Apoi toate se vad pe parcurs.

Mi-e dor... de atat de multe incat nici nu as sti pe unde sa incep.

Unul din lucrurile mele preferate...diminetile. Dimineata e partea mea preferata din zi. 



Fotografii pentru voi...

Ea este Bambi. A fost cu noi la plimbarea in parc, si sarea si latra la toti cainii :)) Curajoasa mica..


Ador nuanta asta de verde!

Tortul sotului. A iesit tare bun :)

Cadouri primite. Flori de la sot, cafea de la cei de la Nespresso, si macarons de la sefii sotului. :D



Din plimbarea prin parc.

 Parte din ce i-am daruit sotului de ziua lui. Avea nevoie de camasi :)
 
Bere cu gust de cirese! Imi place tare mult, mai bausem in Spania si m-am bucurat cand am gasit in magazinul din Franta :D Adevarul e ca nu prea are gust de bere.

Am fost sa vizitam o prietena elvetiana din Zürich, care in urma unui accident la munte se afla intr-o clinica de reabilitare. Am povestit cu ea ore in sir, in fata acestui semineu.

O zi cat mai frumoasa sa aveti! Va pup.

Multumin Taniusa ca ne gazduiesti jurnalele :)

21 de comentarii:

  1. bere cu gust de cirese...super!
    sa ne spui de Spania :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am mai incercat si cu gust de zmeura, la fel de buna! Bine, mie imi place berea in general, dar astea cu gust le-ar putea bea oricine ca parca nu zici ca-i bere :)

      Ștergere
  2. Evelyn, pitica este a voastra? Si mie-mi place verdele asta (lime?!) E culoarea perdelelor de la bucatarie si merge fain combinata cu griul ala usor maroniu (cred ca-i zice grej/grege)
    Pozele cu natura sunt foarte frumoase!
    Mort subite? :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheh, nu e a noastra, ci a unui prieten, e foarte jucausa si haioasa. Noi am pus covorul din sufragerie (la metru, in toata sufrageria) verde lima, si imi place cum se potriveste cu rosu (canapeaua e rosie). Si cum is innebunita dupa culorile astea, si in bucatarie (alba) tot ele predomineaza. Te pup!

      Ștergere
  3. Sotul e varsator? La multi ani! Varsatorii sunt familisti convonsi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, in 17 a fost ziua lui. Si mai e si incapatanat :)) si cu nevasta scorpion.. Concurs care convinge primul pe celalalt. :D

      Ștergere
  4. ai! ce draguta e Bambi :))

    Iata si tortul ala care mi-a facut pofta! la multi ani sotului tau!

    bere cu cirese? noi oare de ce n-avem asa ceva :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alina!
      Nu prea stiu ce supermarketuri sunt in romania (in afara de lidl, kaufland.. si altceva nu imi vine in minte), dar s-ar putea sa se gaseasca si acolo bere cu diferite gusturi. Eu berea asta de fapt am cumparat-o intr-un supermarket din Franta. Daca gasesti, sa incerci neaparat, e buuna :) Te pup!

      Ștergere
  5. Spania, da, am fost de două ori şi m-am bucurat de mâncărurile lor, chiar dacă, aşa cum spun deseori, ca ale noastre nu-s pe nicăieri.
    Îmi place de voi, prietenele ce ţineţi un jurnal, căci în el spuneţi tot fără a spune tot, adică exact cât poţi spune străinilor câte ceva dintr-o casă de oameni buni.
    N-am băut bere cu gust de cireşe, dar am să beau, m-ai făcut curios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dau dreptate cu mancarea romaneasca! De fapt spaniolii putine retete "lucrate" au. Mie imi place fideuà tare mult, nu stiu daca ai incercat. Iar mie nu imi iese nicicum acasa. In rest, ma bucur ca sotului ii plac ciorbele si.. de fapt ii place orice mancare romaneasca, si asta usureaza treburile in bucatarie :))
      Berea cu gust de cirese sau zmeura este tare buna, sper sa apuci sa o incerci si sa iti placa! O zi cat mai frumoasa! :)

      Ștergere
  6. "La multi ani!" sotului.
    Ce tort frumos. Banuiesc ca si gustos...
    Eu am renuntat la caiet de cheltuieli dar am un fisier excel la care tot mai adaug cate o fila cu o situatie, un domeniu unde vreau sa vad cat "profit" am... Si la final de an trec datele intr-un grafic :)
    Drum bun sa aveti si sa va intoarceti cu bateriile incarcate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Corina, o sa se bucure sotul de atatea urari :D
      Si sora mea, Andreea, foloseste mult excel.. se obisnuise de la munca, eu in schimb nu prea am lucrat cu el, mai mult cu alte programe, asa ca nu imi place. In mod sigur ca e mai clar, dar parca altcumva vad scris de mine :)) Fie caiet sau excel, incep sa vad necesar un control de cheltuieli. Te pup!!

      Ștergere
  7. Multumesc Luiza!
    Am mai spus ca mi-e groaza de drum, nici nu stim daca mergem cu masina sau cu avionul.. Dar da.. abia astept sa ajung acolo, oricum ar fi :) Am nevoie de o mica bucurie. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulți ani, soțului! :)

    Mie nu-mi plac diminețile, dar n-am de ales. Trebuie să mă trezesc devreme. Tortul arată nemaipomenit! :) Mi-ai amintit de conopidă gratinată, n-am mai făcut de mult mult timp.
    Mie-mi place berea cu lămâie. :) Însă n-am mai băut de câțiva ani.

    Sănătate multă prietenei!

    *Eu tot scorpion sunt (20 noiembrie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adelina!
      Trezirea nici mie nu imi place :)) dar o data ce is treaza, imi place senzatia ca am sa profit ziua la maxim, si imi plac culorile si sunetele specifice diminetilor. Pana la urma am facut conopida in ou, mai putin de lucru :))
      Ce fain! Eu sunt din 31 octombrie, in rest am o gramada de rude in zodia scorpion si toti sunt din noiembrie, sora-mea s-a nascut pe 18 :)
      Te pup cu drag!

      Ștergere
    2. Și sora ta e scorpion? Ce fain! Cred că vă înțelegeți minunat. :) Sora mea e născută tot în noiembrie, dar pe 24. E deja zodia săgetător. :) Nu am o relație foarte apropiată cu ea, vorbim rar la telefon, ne mai vedem pe net când și când (cu camera). Însă tot mi-e dor de ea.

      Ștergere
    3. Ne intelegem foarte bine! Stii cum se zice cu scorpionii: ori se inteleg super bine ori nu se suporta :)) Eu cu sora mea avem o relatie speciala, cand eram mici eram ca pisica si cainele, dar am trecut prin situatii dificile care ne-a apropiat mult.. Ajunsesem sa fim sora, mama, si tot ce se poate una pentru cealalta. Si mie mi-e dor de ea. E rau sa le avem departe.. pupici

      Ștergere
  9. La mulţi ani ! să fiţi sănătoşi amândoi !
    minunate fotografii !
    acum, după ceea ce mi-ai scris pe blog, înţeleg mai uşor ''jurnalul'' tău...
    şi eu sunt, de fapt scorpion (din 2 noiembrie...)cu ascendent în taur...
    când intru pe bloguri, nu mai am timp de altceva, sunt multe de citit ...
    mă bucur că pot să comunic cu tine ...
    îţi doresc o seară cât mai plăcută ! pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! :)
      Ce interesant, nu stiam ca esti scorpion! Eu nu stiu ascendentul, nu prea le am cu zodiile de fapt.. Cu blogurile asa e, uite ca nu am foarte multe persoane pe care le urmaresc, dar si asa parca imi lipseste timp uneori sa comentez ceva. Si eu ma bucur ca pot sa comunic cu toata lumea de aici; personal.. m-a ajutat tare mult blogul. Un weekend placut! Te pup!

      Ștergere
  10. La multi ani sotului, total intarziata urarea mea! Imi plac asa de mult postarile de genul, imi dau o stare de liniste, dar nu cred ca as putea sa le fac si eu, am o viata tare agitata momentan!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, niciodata nu e prea tarziu :)
      Eu zic sa incerci si tu sa faci jurnalul! Poate te mai ajuta sa iti pui gandurile in ordine, iar mai apoi cand citesti postarile o sa ai amintiri frumoase :) Te pup!

      Ștergere